vrijdag 20 mei 2011

Welkom!!!

Hallo prinsesje,

Wij zaten al op je te wachten. Ik was nog wel niet uitgeteld, maar ik was er klaar voor. En op donderdagmorgen 5 mei om 06.00 braken mijn vliezen. Je grote broer Gavin werd door opa L. opgehaald, en papa en ik gingen richting het ziekenhuis. Want daar zou jij geboren worden. De weeen kwamen rustig opzetten. Maar al vlug sloeg het wederom om in een weeenstorm. Je hebt me heel wat laten kronkelen. En dit keer heb ik me goed laten horen. Maar weer kwam die ontsluiting niet echt op gang. Dus na wat getwijfel toch maar weer die ruggenprik.
Na die prik kon ik even een paar uur bijkomen en rond 17.00 voelde ik duidelijk persweeen. Aan de gang dus.

En daar was je dan, om 17.18, terwijl er in het bevallingsverslag 17.19 staat. Papa en mama waren helemaal vervuld met geluk. Er kwamen zelfs vreugdetraantjes bij. Je lag lekker bij mij op de blote borst, heel tevreden te zijn. We plakten aan elkaar van het huidsmeer. Na enige tijd werd je wat gewassen en aangekleed. Toen je eerste flesje, die had je zo op.

Het was te laat om nog naar huis te gaan, dus hebben we samen de nacht op de kraamafdeling door gebracht. Jij sliep de hele nacht als een prinsesje. Tegen 04.30 kwamen ze je halen om je te verschonen en je een flesje aan te bieden. Veel dorst of honger had je toen niet. Je sliep weer lekker verder.
Mama heeft die nacht niet veel geslapen. Last gehad van hele erge naweeen. Ik dacht mee en dan dat er nog een zusje of een broertje aan kwam, zo heftig. Maar dit mocht de pret niet drukken. Want over een paar uur zou papa ons samen met Gavin komen halen, om lekker naar huis te gaan. En dit was een zalig gevoel.

Daar lag je, zo'n heel klein poppetje in zo'n grote maxi-cosi. Weer even wennen voor ons, maar we gingen als een compleet gezinnetje apetrots richting huis.

Welkom thuis, je pa en ma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten