vrijdag 11 november 2011

Zware nachten.

Hallo nachtbrekertje,

Het is wat met jou. Een tijdje terug sliep je lekker door s'nachts. Dat is helaas weer voorbij. We zijn je voeding natuurlijk wat aan het veranderen. Wat minder de fles, en wat meer de warme hap. En de ene keer eet je je warme hap goed, en de andere keer heb je er geen zin in. Je kan dan lekker gaan zitten, jaja je hebt al in je kinderstoel gezeten, sproeien met je eten. Tot mee en dan in mijn gezicht toe. En pret dat je dan hebt. Nu heb ik me op het consultatiebureau laten vertellen dat het eten ook de reden is waarom je weer komt in de nacht. Alleen krijg je van mij nu maar een klein flesje in de nacht. Je pakt daarna lekker je duim en dommelt weer in slaap. Jouw lichaampje heeft nu meer nodig als alleen die flessen. En als je dadelijk helemaal je draai gevonden hebt met het warme eten, zul je ook weer door gaan slapen.

Je bent nu 65 cm. lang en 7250 gr. zwaar. Je bent iets te zwaar voor je lengte, maar daar is niks mis mee. Ik had eerlijk gezegd erger verwacht. Je ziet er lekker mollig uit. Maar je hebt het niet van een vreemde. Mijn ouders, jouw opa en oma Linnemans, gaven me laatst een babyfoto van mij, van net iets ouder als jij nu bent. We zijn 2 druppels water zowat.

Joeppie, je hebt al 2 tandjes. Eentje daarvan is al goed te zien en die erlangs komt net naar boven. Je hebt er ook wel wat last van. Je hebt ook helemaal rode en wat schrale wangen, en een partijtje zeveren dat je doet. Ik besefte me wel weer toen je je eerste tandje kreeg, hoe snel het allemaal gaat. Echt te snel.

We zijn ook samen onder de douche geweest. Je kon het goed hebben, die waterstralen. Het word ook tijd dat je goed uit jezelf kan zitten. Want nog even en je past niet meer liggend in je babybadje. Maar volgens mij duurt dit niet lang meer. Je wil ook echt graag zitten. Als we je op onze knieen zetten, kom je meteen naar voren, dit doe je ook in je wipstoeltje.
Je omdraaien van je rug naar je buik en andersom kun je ook, maar dit doe je eigenlijk niet. Je hebt het al wel gedaan, maar dat is alweer enkele weken geleden.

Je bent nog steeds een gezellige meid. Je kan ook echt met je broer samen zo lachen en brabbelen. Zo leuk om te zien. Kortom, het is gewoon genieten van je en met je. Alleen zou ik graag de nachten door slapen. Maar zolang je me iedere ochtend met zo'n liefdevolle lach begroet...
We zijn allemaal stapelgek op je.

Dikke kus, je pa en je ma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten